Skip to content
Ianuarie 13, 2012 / Adrian

Silence, please! Ladies and gentlemen, vă prezint treizecizero.ro!

Mai întâi, am vrut să-i zic thirtylove.ro. Un joc de cuvinte între scorul de tenis şi vârsta de care, inevitabil, mă apropii. Dar m-am gândit că poate o să aibă conotaţii matrimoniale şi mă trezesc pe cap cu un public de care nu am nevoie. Şi, în plus, cum ar fi fost să am un site al cărui nume să fiu primul care nu poate să-l pronunţe?

Aşa că rezolvarea a fost simplă: treizecizero. Treizecizero punct ro este, de astăzi, oficial pe teren, şi, indiferent că e zgură, iarbă sau hard, indoor sau outdoor, noapte sau zi, va încerca să scrie cu pasiune despre un sport nemaipomenit de frumos. Pentru mine, tenisul e acoperit insuficient în .ro, cu toate că suspectez că are un public numeros, deştept, avid de informaţii şi de păreri, dar tăcut şi resemnat cu multitudinea de informaţii sportive care nu sunt despre sport. Sunt puţine site-uri dedicate, aşa că îi aştept cu drag pe toţi pasionaţii de tenis.

N-o să reinventăm nimic. Nu promit nimic. Doar un singur lucru: Că, oricât ar fi scorul, voi trage până la ultima minge 🙂

Da, ăsta e proiectul de suflet de care vorbeam aici, al doilea de care mă ocup, după WeRock.ro. Mă mir ce mi-a luat atât de mult să-l transform în realitate.  Momentul în care se lansează e numai bun: începutul unui sezon formidabil, o perioadă de tenis nebună, un an în care româncele pot face multe surprize plăcute, un an cu multe rivalităţi frumoase şi cu două zile înainte de Australian Open.

Gata, hai să ne pregătim de meciuri! Să avem parte de tenis bun!

P.S. Nu am zis: mor de dragul numelui site-ului! 🙂

 

Treizecizero.ro e şi pe Facebook şi Twitter.

7 comentarii

Lasă un comentariu
  1. dianastoleru / Ian 13 2012 3:46 pm

    Rata care naste pui vii. Mno, sa fie intr-un ceas bun si asta micu’ 🙂

  2. ab / Ian 13 2012 6:01 pm

    Felicitari pentru start! Spor si succes. Daca pot ajuta in vreun fel, let me know, ca-s tot un entuziast de alb in sport. 🙂

  3. Adrian / Ian 13 2012 6:07 pm

    @ab Multumesc! 🙂

    Dap, n-am uitat ca si tu esti fan. Well, mi-am zis ca, daca sunt oameni interesati, ii primesc cu drag alaturi. Asa ca simte-te liber sa te autopropui cum crezi ca ti-e ok, fie, stiu eu, ca special guest pe site (din cand in cand sau constant), fie in orice alt fel 🙂

  4. Alex / Ian 13 2012 7:04 pm

    Mno, felictări! Orice proiect nou pică bine, cu atât mai mult un proiect dedicat sportului.

  5. Adrian / Ian 13 2012 7:06 pm

    Multumesc, Alex 🙂

  6. Cipri / Ian 13 2012 9:16 pm

    Felicitari pentru site ! Pare unul bun cu articole interesante !

  7. Adrian / Ian 14 2012 5:12 am

    Ciprian, multumesc frumos! Sa fii convins ca vei gasi in continuare lucruri interesante 🙂

Lasă un răspuns

