Skip to content
Octombrie 12, 2011 / Adrian

Yes, we rock!

Mi-am amintit însă, dacă tot Content is the king, că e bine să zâmbeşti când munceşti. Eventual, s-o faci alături de oameni frumoşi, cărora să le pui numele în titlu şi un pic de sens în rest. Mi-am dat seama că e bine să încerci.

Am fost un pic prea codat aici şi e cazul să continui ce-am început în textul de acum câteva luni. Pentru că, dincolo de efervescenţa pe care o are o idee la 3 noaptea, dincolo de hăul care se cască în jurul ei atunci când apar obstacole sau „alte priorităţi”, e bine să-ţi duci la capăt ideile. Contează mai puţin finalul. Contează să le faci să devină realitate. Şi să faci asta pentru tine şi pentru nimeni şi nimic altceva.


Aşadar.

Am lansat werock.ro 🙂 E primul meu proiect personal, ideea și execuția îmi aparține sută la sută. E noul meu copil, e teren de joacă şi de experimente, e un pariu riscant, şi, în acelaşi timp, calculat, e şansa dată de mine mie și unei idei. Și mai este spaţiu de manevră pentru câţiva copii în care eu cred mult și care se pot desfășura acum în voie. În frunte cu Radu, ace @ werock.ro, cum îi place mai nou să se recomande, omul cu care am gândit proiectul, responsabil cu conținutul și cu zâmbetele tuturor din echipă.

WeRock.ro a încolţit la începutul anului, într-un moment în care am rămas fără ceva drag  şi nu puteam, nu-mi permiteam, să pun o copie în loc. Trebuia, când va să fie, să fie ceva special. Berbecul din mine a învăţat, în ultimii ani, să aibă o răbdare aproape dureroasă uneori, aşa că am aşteptat momentul potrivit pentru a-i da drumul la apă. Iar momentul a venit acum o lună, într-o seară rece. Lansarea de la Brașov. L-am lăsat să curgă în tăcere, am împărtăşit bucuria primelor vizite cu prietenii apropiaţi, am adunat, bucuros, o grămadă de reacţii pozitive şi am aşteptat, curios, să văd CUM E.

Şi e frumos. E altfel. E un sentiment aparte, îi înţeleg diferit, acum, pe oamenii care muncesc pentru ei, pentru „lucrul lor”, cum obişnuia să-mi spună un prieten atât de prezent la un moment dat, atât de absent pe urmă. El şi elasticul 🙂

Nu regret decât un lucru. Că am început prea târziu. Aş fi putut face mai mult, mai demult. A meritat, însă, din plin, delay-ul.


Ceea ce vă interesează, de fapt. Partea în care sunt, în sfârşit, mai puţin codat. Şi în care se arată care sunt intenţiile lui Ţoca

WeRock.ro e, aşadar, un site de muzică/film/going-out/recomandări. De aici începe, pentru că posibilităţile mi se par nenumărate, iar direcţia în care va evolua el nu e neapărat una previzibilă.

Nu va fugi de el, însă WeRock.ro nu-şi propune numai trafic. Nu e un proiect făcut special pentru a fi vândut, aşa că n-o să-i fac vreo promovare deşănţată ori campanii disperate. Nu se pretinde a fi cea mai bună invenție de la roată încoace. E un site de conținut, cu tot ce înseamnă asta. N-o să suporte spasme de SEO. O să-l las să crească prin conținut.

Nu e doar un alt site de recomandări, sunt destule. Nu-i nici un site cu ştiri vechi şi copiate. Sunt cu miile. Nu o să încadrăm totul la cultură urbană, doar pentru că sună cool. Alegem atent conţinutul şi ne concentrăm pe câteva zone: conținut editorial zilnic | recomandări | interviuri | editoriale.

V-am spus mai mult ce NU E. Vă las să descoperiți ce este și cum va evolua. În mod cert, pentru mine va fi teribil de fun.

Cam de aici începe WeRock.ro. Nu e ferit de greşeli, e greu de găsit un mix bun, remember? Şi nu e perfect. Dar lucrăm la asta 🙂

4 comentarii

Lasă un comentariu
  1. kashmira / Oct 23 2011 7:38 pm

    Ehe-hee! Not bad! 😉
    Culoarea si grafica am mai vazut-o undeva. 😉 La fel si homepage-ul.
    E greu sa gasesti un mix original, deh! 🙂

    Mult succes!

  2. Adrian / Oct 28 2011 10:28 am

    Draga mea anonima 🙂 Cu ce ai gresit de ti-a ajuns comentariul in spam? L-am vazut dupa 5 zile abia, scuze.

    Asa. Acum despre ce culoare si grafica vorbesti si unde le-ai mai vazut, ca le mananc 🙂

    Saru’mana!

Trackbacks

  1. 2012 « Adrian Ţoca
  2. Cum şi de ce a început bine WeRock.ro « Adrian Ţoca

Lasă un răspuns

