Skip to content
Aprilie 23, 2011 / Adrian

Parcă mai ieri

Era una dintre puţinele nopţi când aveam voie să nu dorm. Aşteptam intrigat şi timid lângă ea, o priveam cum n-avea linişte până nu era totul gata. Ouăle roşii, cozonacii, prăjiturile. Spre ziuă, mă-mbrăcam frumos, neapărat cu haine noi, şi mergeam împreună cu ea la Biserică, la slujbă. Luam Paştele, pupam icoana, mâna popii. Trebuia pupată a ei, mai des. Apoi ne-ntorceam râzând acasă, eu picam frânt, ca după fapte de arme, ea îşi continua treaba, silenţioasă, neajutată, zâmbitoare. Minunată. Ceva ore mai târziu, şoaptele ei mă trezeau din vis. Visam că-mi şoptea, ţinându-mă în braţe. Le împărţea vecinelor din ce gătise toată noaptea, că aşa se face la ţară. Uneori, ca şi azi, se nimerea să fie ziua ei de nume. Atunci râdea parcă mai mult decât de obicei.

Cel mai mult îmi lipseşte râsul ei.

Parcă mai ieri.

7 comentarii

Lasă un comentariu
  1. Alina / Iun 5 2011 11:32 pm

    Acum ti-am descoperit blogul si sunt sigura ca nu-s prima care spune asta dar nu ma pot abtine: parca pentru mine ai scrie! Articolul asta cel putin, cred ca intreaga generatie de copii crescuti de bunici ar trebui sa il inrameze. Si mie imi e cumplit de dor de a mea.

  2. Adrian / Iun 5 2011 11:53 pm

    Multumesc frumos, e magulitor.

    ‘Problema’ e ca nu pentru o bunica am scris asta…

  3. Alina / Iun 5 2011 11:59 pm

    Mi-am dat seama dupa ce am citit si al doilea articol. Imi pare rau, a fost exact ca nuca in perete ce am spus. „Problema”, ca sa ii spun si eu asa, este ca, in mod egoist, ma gandeam la mine si la faptul ca am pierdut pe cineva drag acum doua saptamani. Nu are cum sa ajute sau sa scuze asta, dar stiu din pacate si cum e sa iti pierzi un parinte. Imi pare rau, inca o data. Intentiile erau bune 🙂

  4. Adrian / Iun 6 2011 12:03 am

    Aaa, nuuuuu, stai linistita 🙂 E-n regula, nu ai facut nimic rau. Fiecare relationeaza asa cum simte, si, daca textul asta ti-a starnit o reactie (ceea ce-i deja magulitor, cum zieam), tu esti cea care decide de ce anume e legata reactia respectiva 🙂 E si firesc sa fie asa, la urma urmelor. I mean, e firesc sa fim egoisti 🙂

  5. Alina / Iun 6 2011 12:14 am

    Ma bucur 🙂 Eu stiu ca sunt foarte arici cand vine vorba de lucrurile astea, asa ca nu as fi vrut sa spun ceva nepotrivit. Daca am facut-o, a fost din cauza pierderii recente. Oricum, ca sa schimb subiectul, cred ca Roger al tau e totusi un zeu, pentru ca ploua cu tunete si fulgere in Paris. Nu stiu ce zei o fi invocat dar…:)

  6. Adrian / Iun 6 2011 12:26 am

    🙂 Neah, e prea domn ca sa faca d’astea 😛 Cred ca zeii s-au autosesizat. Nu-l vad bine pe Nadal la Wimbledon :))

  7. Alina / Iun 6 2011 12:31 am

    Yes, the man’s a gentleman. Are eleganta aia care-mi place atat de mult la tenis.

Lasă un răspuns

