Skip to content
Ianuarie 31, 2011 / Adrian

Hai să vă spun unde o să lucrez!

Gata! Pentru că văd că insistaţi, nu mai ţin secret! Am decis ce-o să fac de acum înainte. N-a fost deloc greu, răspunsul a venit cumva de la sine. Ştii, ca atunci când simţi că asta trebuie să faci şi nu mai stai să calculezi, să măsori în lung şi-n lat, să bagi toate datele într-un grafic şi să vezi ce-ţi rezultă. Pur şi simplu simţi.

Aşadar, m-am decis să merg la cel care va plăti cel mai mult pentru serviciile mele. Sunt arogant, aşa-i? Şi staţi uşor, că nu-i tot. Nu doar că am pretenţii, dar nici măcar n-am de gând să muncesc prea mult. „Decât” o zi, atât, şi pe urmă plec. Hai, fie. Eventual, dacă-s oferte multe, poate merg şi la un al doilea, mai vedem.

Până nu închideţi pagina, să redevin serios. Cei apropiaţi mie ştiu că, recent, m-am despărţit de ceea ce ei numeau, generic, „copilul lui Ţoca”, din cauză de prea mult suflet investit în ce-am muncit acolo. N-am de gând să scriu despre asta (şi rezist greu), dar nici nu era ăsta subiectul.

Nu, încă nu m-am decis, şi nici n-am de gând să grăbesc asta. E bine că am din ce alege, cum s-ar zice. Însă, dacă tot am nişte timp liber la dispoziţie, cât îl mai am, mi-am zis să fac şi ceva constructiv cu el. Eventual, care să şi ajute pe cineva.

Aşa că m-am decis, cum ziceam şi mai sus, să merg să muncesc o zi la ăla care o plăti mai bine, iar banii să meargă la Eva Maria. Dacă nu ştiţi deja de cauză, ar fi cazul să vă grăbiţi să citiţi despre fetiţa de 4 ani care a rupt sufletul .ro-ului.  Eva Maria n-a apucat să greşească nimănui cu nimic, şi, cu toate astea, viaţa a pedepsit-o amar: are leucemie acută limfoblastică. Şi, ca să se trateze, are nevoie de cel puţin 60.000 de euro. Sunt convins că banii ăştia se vor strânge, cum la fel sunt convins că Eva Maria se va face bine, şi, peste ani, când îşi va face blog, tuităr, feisbuc sau ce-o mai fi atunci, o să înceapă cu povestea asta: „Cum mi-am recâştigat dreptul la viaţă”.

N-am o tradiţie ieşită din comun în a face bine pentru oamenii năpăstuiţi, asta, în totală contradicţie cu spiritul meu destul de milos, în esenţă. Însă am avut întotdeauna o uriaşă admiraţie şi un imens grad de respect pentru oamenii care găsesc în ei puterea de a se dedica în întregime altor oameni, aflaţi în situaţii aproape disperate. Şi o fac fără să cârcotească, fără să crâcnească măcar, adeseori uitând de ei, de propriile probleme, de propriile dureri, fizice sau nu. Şi, mai important ca orice, oamenii ăştia ajută alţi oameni fără să aştepte nimic în schimb.

Pentru mine, oamenii ăştia merită mai mult decât primesc, decât li se oferă, decât vor primi vreodată. Şi d’aia m-am şi scos la mezat, nu pentru că mă cred vreun interesant, ci în semn de respect pentru ce-au făcut ei, anul trecut şi anul ăsta. Şi pentru Eva Maria. Pentru că vreau să contribui, cumva, cu ceva. Da, am donat, însă nu mi se pare suficient. Şi atunci m-am gândit că poate reuşim să mai implicăm şi alţi oameni.

Care e sistemul?

Now, cum vreau să fac asta? Păi simplu: Cine vrea să o ajute pe fetiţa asta şi vrea să-i dau o mână de ajutor la ceva, preţ de o zi, 8 ore, ca la carte :)), să se bage fie la comentarii, fie pe mail, la adi punct toca [at] gmail punct com. Compania, firma, sereleul, taraba, persoana care va plăti cel mai mult îmi va fi noul şef.
„Plata” convenită va ajunge la Eva Maria.

Şi, dacă n-o să fie nimeni interesat 🙂 well, asta e. O să mă angajez singur pentru o zi şi o să virez suma pe care o voi considera că o merit în conturile deschise pentru Eva Maria. Ceea ce vă invit şi pe voi să faceţi.

Ce ştiu să fac?

Nu m-apuc să fac fişa de post de la ultimul job, e suficient, sper, dacă zic că am o experienţă de 10 ani în presa scrisă, dintre care aproape 3 de online.  Mai multe detalii găsiţi pe LinkedIn. În rest, ştiu să scriu, să editez, să zic care e subiect de presă şi care nu, să-ţi spun ce merge şi ce nu pe site-ul tău, şi alte chestii, pe care le-om vorbi la momentul potrivit.
La nevoie, pot să şi spăl vase, să dau cu mopul sau să curăţ aragazul. Mă mai pricep şi la o oareşcare paletă de chestii culinare, nu foarte extinsă, totuşi. Da’ măcar sunt entuziast în bucătărie. În schimb, nu sunt prea bun la reparat chestii prin casă, aşa că nu vă faceţi iluzii prea mari 🙂

Eu zic că merită. Eva Maria, nu eu.

Vă mulţumesc anticipat! 🙂

5 comentarii

Lasă un comentariu
  1. dragos / Ian 31 2011 11:21 pm

    te angajez eu pt aia cu spalatu aragazului, mopu si vreau si friganele… stiu si eu sa fac aceste lucruri, inclusiv friganele 😀 dar vreau sa te vad pe tine facandu-le 😀 dau 1 mil… pe 27 (dak vrei evident… pana atunci nu prea am cum sa iti platesc salariu’) 😀 vorbesc serios chiar daca rad=))

  2. Adrian / Ian 31 2011 11:27 pm

    @Dragos: Hm, cam misto sa-mi fii sef, da? :)) Ce fantezii au cate unii..:) Uokei, ma consider angajat. Zi data si ora si ma voi prezenta frumusel la treaba 🙂 Rad si eu in hohote, dar vorbesc foarte serios.

    Altfel, pentru toata lumea interesata: pe Dragos nu-l bag la licitatie, voi puteti sa mai veniti si cu alte propuneri.

  3. Adrian / Mar 16 2011 7:55 pm

    Follow-up 🙂 Domnisoara Cristina Ursache (@cristinaursache, pe Twitter), m-a „angajat”, luna trecuta, in scopurile caritabile mentionate in articol, sa jucam un meci de tenis impreuna 🙂

Trackbacks

  1. Tweets that mention Hai să vă spun unde o să lucrez! | Adrian Ţoca -- Topsy.com
  2. 2012 « Adrian Ţoca

Lasă un răspuns

