Skip to content
August 6, 2010 / Adrian

Pentru că tenisul e viaţă

10 comentarii

Lasă un comentariu
  1. kashmira / Sep 15 2010 8:47 pm

    I see you’re trying too hard to catch the ball. 🙂 Try harder to find a good title for such a photo. 😀

  2. Adrian / Sep 16 2010 12:52 am

    Kashmira: Asa jucator, asa titlu 🙂

  3. kashmira / Sep 18 2010 3:36 pm

    Daca ti-ai da prosopul jos de pe cap? Just a suggestion. 😉

  4. Kashmira / Noi 12 2010 8:02 pm

    Pacat ca nu am cont pe twitter; poate as fi salvat cu argumente irefutabile ceva din vechiul si interesantul Toca :). Daca trebuie sa schimbi ceva, schimba prosopul, ti-am mai spus:)). Anyway, e greu sa gasesti un mix bun, daramite o poza buna 😉

  5. Adrian / Noi 12 2010 8:06 pm

    @Kashmira: Am asa un feeling ca ai, totusi, cont pe Twitter. Dupa cum vezi, poza mi-a fost schimbata cu forta de catre ‘Noul Toca’ :)) Zici ca ai argumente pentru vechiul? Hmm..

  6. Kashmira / Noi 12 2010 9:16 pm

    Cu ‘forta’???:)) Suna a ‘Damsel in distress’-reloaded gen. Argumente? O multime. Matematica.

  7. Kashmira / Noi 18 2010 8:12 pm

    That is you??? Trist, desi zambesti?! Hmm..Preferam…

  8. Adrian / Noi 18 2010 8:26 pm

    @Kashmira Mda, se pare ca asta-i un soi de subiect-mereu-la-moda : „tristetea lui Adi”. Chiar si cind zimbeste 🙂 Deh…
    Altfel spus, continui sa nu cred in socul tau. I mean, sint convins ca nu acum ma vezi prima oara 🙂

  9. Kashmira / Noi 19 2010 12:12 pm

    Era o dimineata ca asta. 😀 Am intrat pe blogul tau si am citit ceva in care m-am regasit; ceva ce eu mi-am dorit sa pot scrie. Uimita am fost cand vazui ca esti jurnalist si nu scriitor. Dezamagita sunt ca vad ca nu mai scrii nimic interesant si ca nu te pricepi deloc la poze. 🙂 Shocking, huh?
    N-am stiut ca ” tristetea lui Adi ” e proverbiala, se intelege. Obisnuiesc sa fiu originala in remarce. 😉 By the way, i like your sad smile. E acelasi pe care il am si eu cand citesc L.ro 🙂

  10. Adrian / Noi 19 2010 6:07 pm

    @Kashmira Well, imi pare bine ca s-a regasit cineva intr-un text de aici, si-mi pare rau ca il si dezamagesc. Ambele nu ma surprind citusi de putin :)) Se pare ca iarasi nu esti originala 😛 tot aud de la oameni dragi ca ar trebui sa scriu. Uneori, si eu simt nevoia sa scriu. Chiar daca, by default, oricum as crede ca textele’s praf. Insa… nu pot s-o mai fac. Si, tocmai cind credeam ca am motive s-o fac…Nu mai sint motive 😉

    You take care.

Lasă un răspuns

