Skip to content
Iunie 28, 2010 / Adrian

Teoria furăciunii – powered by Cancan.ro

N-am chef de metafore când vine vorba de munca mea. N-am chef de comparaţii isteţe; n-am, sau nu mai am, chef de ironii subtile. Doar că, azi-dimineaţă, m-am speriat teribil. Îmi dispăruse scaunul de la birou. Unsprezece martori oculari, plus câinele care păzeşte intrarea în Ringier, mi-au confirmat că Mihai Oprea, managerul de la Cancan.ro, a fost văzut, în miez de noapte, cărându-l în spate, în timp ce, de sub tricou, îi cădeau un bon de benzină nedecontat, un pliant de la Pizza Colloseum şi o cerere de concediu nesemnată, toate găsite pe biroul meu. Nu ştiu cum dracu au scăpat nesubtilizate cartea pe care mi-a trimis-o, cu dedicaţie, Laura Andreşan şi steagul cu Craiova. Bănuiesc că e stelist. Despre carte nu-mi dau cu părerea.

Cu oamenii care nu înţeleg de vorbă bună nu te poţi comporta civilizat. Pe de altă parte, nu sunt nici Hănescu, să scuip şi să înjur când mă fluieră publicul pentru că mint tenisul şi viaţa. De aia sunt într-o dilemă. În cască mi se suflă că oricum n-o să rezolv nimic. Da, mă, ştiu. Câinii latră, Cancan-ul oricum fură. Sigur, spunem asta de un an de zile, te-am şi prins în fapt, destul de penibil momentul, să fii prins copiind o ştire imaginară, dar, dragă Mihai, asta nu te-a impresionat câtuşi de puţin. Doar eşti un pic ocupat, evident, nu furi doar de pe Libertatea.ro, tu îi furi pe toţi de pe piaţă. Un astfel de job cere timp, mult timp, ceea ce înseamnă că nu-ţi mai rămâne disponibil să bagi în seamă toţi frustraţii ăştia care-şi arogă meritele.

Dragă Mihai,

N-are rost să detaliez, dar înţeleg să copiaţi elemente de design.  Trec cu vederea sutele de ştiri copiate, sutele de subiecte furate direct de pe Libertatea.ro, fără link/sursă; uit şi faza cu orele ştirilor date în spate ca în epoca neagră a .ro, pe sistemul noi am dat-o primii (nu, voi aţi schimbat ora, penibil). Am argumente pentru toate astea. Tu n-ai. Scuze.

Ştii ce nu înţeleg eu? Cum naiba aţi făcut un concurs cu fix acelaşi mecanism ca şi concursul început cu şase săptămâni în urmă pe Libertatea.ro? Ok, bine, e doar o coincidenţă. Dar cum se face că regulamentul concursului e copy-paste-uit de pe Libertatea.ro? CUM? Cum poţi să copiezi un regulament de desfăşurare?

Tot o coincidenţă? Nu, nu e. Pentru că, precum elevul care copiază cap-coadă lucrarea colegului cu tot cu nume, voi aţi copiat până şi durata concursului. Al vostru durează 6 săptămâni. Al nostru ţine 10. La voi… ia uite ce scrie:

Regulament copy-paste

Mai vroiam să mai zic ceva. Nu mai ştiu. Mi-a furat cineva ideea.

Lasă un răspuns

