Skip to content
Septembrie 22, 2008 / Adrian

Feel free

Alina, Iulia, Magda, Melania, Oana, Andrei, Bogdan, Dănuţ, Dragoş, Răzvan, Vince… Vă mulţumesc că v-aţi băgat în asta alături de mine. Poate n-au fost neapărat cele mai frumoase clipe, însă în mod cert sînt unele greu de uitat… Şi n-au trecut decît două luni, şi tot ce vreau acum, într-un moment în care senzaţiile sînt ciudate şi amestecate, e să mai treacă multe, multe…pînă vă plictisiţi 🙂 Sînteţi nişte copii frumoşi şi formaţi un grup frumos. Continuaţi să fiţi aşa. Şi, indiferent ce se va întîmpla, feel free to feel…

2 comentarii

Lasă un comentariu
  1. Cătălin Apostol / Sep 22 2008 10:46 pm

    Alina, Iulia, Magda, Oana, Andrei, Bogdan, Dănuţ etc (că deja am obosit…): m-am băgat şi eu într-o chestie cu Ţoca şi jur că nu mi-a părut rău, chiar dacă până a urmă n-a ieşit. Numai eu, el şi prietenii noştri ştim ce-au însemnat amintirile la o halbă (mai multe) de bere. Prosit!

  2. fire-and-smoke guy / Sep 24 2008 12:31 am

    mda, ce sa zic? sa multumesc si eu ca te-ai bagat alaturi de mine, copile? sau sint lipsit de modestie? restul e vanare de vant …

Lasă un răspuns

