Skip to content
Mai 14, 2008 / Adrian

A year after

Postul lui Catalin m-a inspirat, dar m-a inspirat tirziu. Asa ca am scris mai intai la el, in comentarii, prostioara pe care o sa o scriu si mai jos.

Fraza asta – “înainte de a se năpusti iar amândoi în direcţia din care veniseră”… Imi suna foarte… hm, imi suna a la “Toate pinzele sus!”, adica foarte dragut.

La urma urmelor, cam asta am fost p’acolo. Niste marinari de toate culorile, adunati din te miri ce colturi (ale presei), urcati pe “Speranta”, platiti cu icosari putini si hotariti sa gaseasca Tara de Foc. Am avut si Martini Stricland-zi, si pirati, l-am avut si pe Spanu, am avut si Adnane ) Doar Pierre Vaillant n-a prea aparut. Pina la urma, ne-au facut alcalufii de petrecanie… Dar a meritat expeditia. Intr-un final, va ramane doar o poveste marinareasca.

La un an dupa, sintem cu totii mai bine. Asta e cel mai important.

4 comentarii

Lasă un comentariu
  1. Catalin Apostol / Mai 14 2008 11:20 am

    Ţi-am răspuns deja la mine. Te aşteaptă două beri!

  2. iulianv / Mai 14 2008 2:14 pm

    oare?

  3. s / Iun 19 2008 8:47 pm

    scrie baaaaaaah pe blooooooooooooog

Trackbacks

  1. În curând, dar mai ales exclusiv « URSU

Lasă un răspuns

