Skip to content
Mai 6, 2008 / Adrian

De ziua barbatului

Aia care cica a fost ieri. Si tot ieri, la Test de Fidelitate, pe Antena 1. Ea si el, intre doua flegme. Purtate in mare angajament, in ambele directii, evident: „De ce ma-nseli ma, ‘scrocule si nenorocitule?”. „De aia, ca sint barbat!”. „Si daca esti barbat, ce ma, ‘scrocule si nenorocitule?”. „Pai asa fac fa barbatii, ce, te oftici??” (Plansete, ragete, palme). „Da’ ce-ai vazut ma la ea, al dracu tu sa fii, ca mi-ai distrus viata! Ce are ea si n-am eu?”. „Pe ma-ta!” 😐

Ce mult te-am iubit, Paraschivo!

4 comentarii

Lasă un comentariu
  1. Dee / Mai 7 2008 12:58 am

    Nici inselatul nu mai e ce-a fost…. in ce tzara traim 😐

  2. iulianv / Mai 7 2008 3:07 am

    vad ca te-ai tinut de promisiune si ai reinceput sa scrii… e foarte bine.
    Aia se mai cearta si aku?

  3. Rudotel / Mai 7 2008 12:54 pm

    Pai, la multi ani, maestre Tzoca! :)))))) Da pe mirobolanta Nikita o vazusi de ziua lu barbatu? si, dracia dracului, tot pe Antena 1? Ia si uita-te la mine pi blog!

  4. mariusfrancisc / Mai 12 2008 9:31 pm

    🙂 foarte tare 🙂 .. tara de 2 lei .. 🙂

Lasă un răspuns

