Skip to content
Noiembrie 7, 2007 / Adrian

Ce ramine de facut?

Maximele care apar zilnic in 7plus sint uneori delicioase. Iata doua de azi, in care, inevitabil, m-am si regasit. A doua, cred, ar trebui sa fie un soi de motto al relatiilor esuate  🙂

  • Nu e nicio placere in a nu avea nimic de facut. Cu adevarat placut este sa ai o gramada de lucruri de facut si sa nu faci nimic. (Mary Wilson Little)
  • De cite ori faceam ceva pentru tine, pentru mine nu mai raminea nimic de facut. (Marcel Guguianu)
8 comentarii

Lasă un comentariu
  1. Krys / Noi 20 2007 10:15 pm

    Referitor la prima maxima, asa va invata acolo la Sport.ro?:)

  2. Adrian / Noi 21 2007 12:36 am

    Krys: Ce rautacioasa! 🙂 Ti-as raspunde, insa ultima oara cind am zis ceva frumos despre tine m-am trezit la etajul 11 😛

  3. Krys / Noi 21 2007 1:33 am

    Nu sunt rautacioasa! Cum poti sa crezi asta dupa ce v-am ajutat si v-am indrumat la specialul din seara asta? As fi o producatoare de specialuri de mare succes!!:) Nice blog, apropos

  4. Adrian / Dec 1 2007 12:24 am

    Krys: Multumesc frumos, e un compliment atit de dragut incit deja ma tem de rautatile din spatele lui 😛

    Si da, ai fi o achizitie de succes pentru Special 🙂

  5. Krys / Dec 1 2007 1:33 am

    Hmm…sa-ti spun un secret: „rautatile” astea despre care vorbesti tu sunt doar niste glume. Cat despre blogul tau, chiar imi place. Si inca ceva, nu mai fi trist indiferent de ce s-a intamplat! O sa fie bine, zambeste si o sa vezi cum incepe sa iasa soarele!

  6. Adrian / Dec 17 2007 8:56 pm

    M-am lasat asteptat? Stii, eu chiar credeam ca zimbesc mai mult in ultima vreme. Nu stiu ce se intimpla, cred ca e mai multa sare si mai mult piper… 🙂

  7. Krys / Dec 17 2007 9:07 pm

    Cand am scris eu comentariul (acum 100000 de ani) erai trist…Daca intre timp lucrurile s-au schimbat, ma bucur fff mult pentru tine! Tine-o tot asa!!!

    p.s.: de sare si piper ma ocup eu!:)

  8. Adrian / Dec 17 2007 9:14 pm

    Pliz, continua sa te ocupi! 🙂

Lasă un răspuns

