Skip to content
Aprilie 5, 2007 / Adrian

Relansari

E perioada relansarilor de site-uri sportive. Inca o dovada ca acest segment este poate cel mai dinamic si cel mai grabit de pe online-ul romanesc. Mai intii, si-a schimbat grafica Onlinesport, venind la pachet cu Sportstar.ro, o incercare de user-content only. Anuntatul sport.ro promite multe, si chiar nu sint motive sa nu-i credem, iar Ionut Oprea zicea, aici, ca mai exista doritori sa intre in hora.

Urmeaza mult-asteptata schimbare la fata a gsp.ro, miscare importanta, avind in vedere ca nu in fiecare zi un produs care functioneaza excelent, care conduce pe piata, suporta modificari, banuiesc, drastice.

In fine, cu riscul sa ne nimerim in aceeasi zi cu Gazeta, site-ul Sport Total se va schimba si el radical, si imi place sa cred, mult in bine. Azi, maine, chestiune de (zeci de) ore 🙂

10 comentarii

Lasă un comentariu
  1. Mihai / Apr 6 2007 5:55 pm

    Pana sa anunti nu stiu ce relansari, poate era mai bine sa ne spui ca radio Sport Total FM poate fi receptionat si pe net…
    E ciudat ca nu promovati pe siteul ziarului si postul de radio.

  2. Adrian / Apr 6 2007 6:30 pm

    Salut Mihai. Radio-ul va putea fi ascultat online pe noul http://www.spt.ro, incepind cu 10 aprilie. Sarbatori fericite!

  3. Mihai / Apr 10 2007 10:56 am

    Siteul spt.ro cand se relanseaza????????

  4. Adrian / Apr 10 2007 11:39 am

    Mihai, esti mai rau ca o soacra 😛 N-am zis deja ca astazi? Be patient! 😉

  5. Mihai / Apr 10 2007 11:50 am

    I know:))

  6. Mihai / Apr 10 2007 11:58 am

    Nu ai si tu un mail???

  7. Mihai / Apr 11 2007 4:29 am

    Hai cu relansareaaaaaaaa. Vad ca nici ieri nu s-a intamplat:)

  8. Adrian / Apr 11 2007 7:41 pm

    Mihai: n-am! 😀

  9. bogdan / Apr 12 2007 1:43 pm

    neata

    uite un alt site de sport (mai bine zis de fotbal) care isi facu o noua fata (asta daca ai dat vreodata p’acolo si l-ai vazut inainte 🙂 ) – http://www.activsport.ro. nu e cel mai tare, dar e interesant.
    (daca e reclama commentul asta, nu-i da drumu’, nu e siteul meu, deci …)

Trackbacks

  1. jurnalismonline.ro » Blog Archive » SPT.ro se relanseaza si trece la ARBOmedia

Lasă un răspuns

