Skip to content
Octombrie 8, 2006 / Adrian

sint bucuros

…ca am gasit, cautind aiurea, doua blog-uri nemaipomenite. Orson si Irene sint cei care scriu, si o fac atit de bine, incit m-au pus pe ginduri. Si a revenit vechea mea problema: oare mai stiu sa scriu? Nu de alta, dar in ziar o fac din joi in Pasti, prins cu alte treburi, iar aici, pe blog, o fac foarte formal. Sint departe de scopul initial al blogului, si cred ca ma departez si mai mult pe zi ce trece. Sint prea mecanic, prea aplecat catre lucruri practice. Scriu atit de rar ceva semnificativ, incit cred ca mi-am deformat bruma de stil pe care am avut-o cindva. Sau poate ca nici n-am avut-o…

Anyway….link-urile catre blogurile celor doi contin posturile care mi-au placut cel mai mult. Desi, mai ales in cazul celui de-al doilea, e atit de dificil de facut o alegere.

4 comentarii

Lasă un comentariu
  1. Irene / Oct 10 2006 6:56 am

    Multumesc, mi-a facut tare multa placere postul tau 🙂

  2. Adrian / Oct 10 2006 8:46 am

    Eu iti multumesc..pur si simplu, m-ai facut sa ma gindesc la niste lucruri pe care le-am ocolit o vreme. A, si melodia aceea… n-am reusit sa o ascult doar „putin cite putin” 🙂

  3. Irene / Oct 10 2006 1:17 pm

    :)) nici eu. o ascult „un pic mai mult”, nu numai seara 😛

  4. Adrian / Oct 10 2006 1:27 pm

    …din cauza asta (sau datorita? :P), azi ma simt ca un omulet-marti 🙂

Lasă un răspuns

